اشتراک گذاری
اضافه به علاقه مندی ها
  • اقامتگاه بومگردی
  • 8 اتاق

اقامتگاه بومگردی آصف

اقامتگاه بومگردی آصف در روستای مزار شهر بجستان استان خراسان رضوی قرار دارد.

خانه بومی آصف در بافت تاریخی روستا با معماری سنتی و روستایی، یک حوضچه کوچک و یک درخت زیبا داخل حیاط ساخته شده است و دارای 8 اتاق با سرویس کفخواب است که درمجموع ظرفیت پذیرایی از 54 مسافر را دارد و میهمانان همه ی اتاق ها باید از سرویس بهداشتی ( توالت فرنگی و ایرانی ) و حمام مشترک داخل حیاط استفاده کنند.
از سایر امکانات و خدمات این اقامتگاه بومگردی می توان به آشپزخانه عمومی، یخچال، پارکینگ عمومی غیر مسقف نزدیک اقامتگاه و سیستم سرمایشی و گرمایشی (بخاری گازی –  کولر آبی و بادگیر ) اشاره کرد.
این اقامتگاه دارای سرویس صبحانه است و امکان سفارش ناهار و شام با پرداخت هزینه جداگانه به میزبان محترم وجود دارد. 
فضاهای اشتراکی در این بومگردی شامل دو حیاط است که حیاط پشتی به وسعت 100 متر دارای تخت و آتشگاه و باربیکیو برای استفاده ی مهمانان است.
فاصله تا کویر یونسی: 20 دقیقه و فاصله تا کویر نمک: 30 دقیقه است.

روستای مزار در دل کوه و در فاصله 5 کیلومتری جنوب غربی شهر بجستان قرار دارد، در مزار منطقه ای تاریخی با قدمت حدود دوره هخامنشیان وجود دارد که در دامنه کوه با دست کنده شده و به همین خاطر به دستکند معروف شده است. دستکند در فصل تابستان هوایی خنک و در فصل زمستان هوایی گرم و مطبوع دارد، این منطقه علاوه بر زیبایی های طبیعی دارای یک قلعه تاریخی در مجاورت خود نیز است که بسیار زیبا و جالب است و دیدن آن خالی از لطف نیست. وجود هنر ها و صنایع دستی روستا مانند پارچه بافی، چادر بافی و حوله بافی و ... باعث رونق صنعت اکوتوریستم منطقه شده است.
بجستان شهر تاریخی و باستانی خراسان رضوی دارای آثار طبیعی و ابنیه قدیمی فراوانی مانند منطقه محافظت شده هلالی، پل یونسی، قلعه دختر، رباط زین آباد، مسجد جامع  و پارک طبیعی بجستان است که از مهم ترین جاذبه های گردشگری این شهر به شمار می روند.
کویر بجستان با بلور های نمک، گونه های گیاهی کویری، رمل ها و شنزار های زیبایش خود را به یک زیستگاه طبیعی منحصر به فرد تبدیل کرده است.

نمایش بیشتر
فضای خواب
امکانات
  • پارکینگ
  • کولر آبی
  • حمام مشترک
  • سرویس ایرانی مشترک
  • وعده غذایی
  • کرسی
  • سرویس فرنگی مشترک
  • سیستم گرمایشی
قوانین کنسلی
معمولی :

در همه شرایط اعلام شده لغو رزرو، بازگشت وجه پس از کسر 12 درصد کارمزد سایت مکانچی محاسبه خواهد شد.

- پنج روز قبل از شروع اقامت: اگر لغو رزرو 5 روز قبل از شروع اقامت انجام شود، هزینه‌ها پس از کسر کارمزد سایت مکانچی به مهمان بازگردانده خواهد شد.

- کمتر از 5 روز مانده به شروع اقامت: در این صورت مبلغ شب اول اقامت قابل برگشت نیست و مبلغ شب‌های باقی‌مانده با کسر 50 درصد از هزینه اقامتِ هر شب، بازپرداخت خواهد شد.

* در صورتی که مهمان وارد اقامتگاه شود و تصمیم بگیرد تا شب‌های کمتری از زمان رزرو شده اقامت داشته باشد، برای تعداد شب‌هایی که 24 ساعت پس از لغو رسمی هنوز فرصت دارند، بازپرداخت وجه مطابق با شرایط بالا خواهد بود.

 

قوانین لغو رزرو برای تعطیلات خاص: 

 - 10 روز قبل از شروع اقامت: 50 درصد هزینه‌ها، پس از کسر کارمزد سایت مکانچی بازگردانده خواهد شد؛ در غیر این صورت مبلغی بازگردانده نمی‌شود.

- کمتر از 10 روز مانده به شروع اقامت: مبلغی بازگردانده نمی‌شود.

نمایش بیشتر
ثبت درخواست رزرو کاملا رایگان است
راهنمای سفر به بجستان
مشاهده قیمت و درخواست رزرو
پاسخ شما