اشتراک گذاری
اضافه به علاقه مندی ها
  • اقامتگاه بومگردی
  • 4 اتاق

اقامتگاه بومگردی سِدخَنم

اقامتگاه بومگردی سِدخَنم در محیط آرام و دنج در میان دو روستای جنگلی کلیج کوه و توسا کوتی واقع شده، که یکی روستایی جنگلی و دیگری آب و هوایی تقریبا ییلاقی دارد و از طرفی نزدیکی و سهولت دسترسی به شهر اقامتگاه رو منحصر با فرد کرده است.

اقامتگاه دارای 2 اتاق 35 متری مستر است که سرویس بهداشتی حمام و دستشویی داخل واحد قرار دارد که هر اتاق ظرفیت پذیرش شش تا ده نفر میهمان به صورت کفخواب را دارد. هر واحد یک تراس دلباز دارد که دورتادور آن را کوه های پوشیده از درخت احاطه کرده و از روبرو منظره دره ای که به دریا منتهی می شود فضای بسیار رویایی را فراهم می آورند.

همینطور اقامتگاه دارای چهار کلبه چوبی جنگلی هستند که هر کدام ظرفیت چهار نفر به صورت کفخواب را دارد و همگی از سرویس بهداشتی مشترک بیرون از کلبه ها استفاده می کنند.

در اقامتگاه امکان سفارش صبحانه، نهار و شام ارگانیک بر اساس منوی تهیه شده وجود دارد.

ایوان عمومی هم در روزهای بارانی و برفی و سرد میهمانان رو دور بخاری هیزمیش به چای و آش داغ دعوت می کند.

نمایش بیشتر
فضای خواب
امکانات
  • حمام
  • سرویس ایرانی
  • سرویس فرنگی
  • پارکینگ داخل محوطه
  • تلویزیون
  • آنتن‌دهی موبایل
قوانین کنسلی
معمولی :

در همه شرایط اعلام شده لغو رزرو، بازگشت وجه پس از کسر 12 درصد کارمزد سایت مکانچی محاسبه خواهد شد.

- پنج روز قبل از شروع اقامت: اگر لغو رزرو 5 روز قبل از شروع اقامت انجام شود، هزینه‌ها پس از کسر کارمزد سایت مکانچی به مهمان بازگردانده خواهد شد.

- کمتر از 5 روز مانده به شروع اقامت: در این صورت مبلغ شب اول اقامت قابل برگشت نیست و مبلغ شب‌های باقی‌مانده با کسر 50 درصد از هزینه اقامتِ هر شب، بازپرداخت خواهد شد.

* در صورتی که مهمان وارد اقامتگاه شود و تصمیم بگیرد تا شب‌های کمتری از زمان رزرو شده اقامت داشته باشد، برای تعداد شب‌هایی که 24 ساعت پس از لغو رسمی هنوز فرصت دارند، بازپرداخت وجه مطابق با شرایط بالا خواهد بود.

 

قوانین لغو رزرو برای تعطیلات خاص: 

 - 10 روز قبل از شروع اقامت: 50 درصد هزینه‌ها، پس از کسر کارمزد سایت مکانچی بازگردانده خواهد شد؛ در غیر این صورت مبلغی بازگردانده نمی‌شود.

- کمتر از 10 روز مانده به شروع اقامت: مبلغی بازگردانده نمی‌شود.

نمایش بیشتر
ثبت درخواست رزرو کاملا رایگان است
راهنمای سفر به رامسر
مشاهده قیمت و درخواست رزرو
پاسخ شما