دور تهران بگردیم

0

تهران؛ شهر پرهیاهوی ایران که سهم زیادی از جمعیت کشور را هم دارد، دیگر فقط متعلق به «تهرانی»ها نیست و از همه اقوام و شهرهای کشورمان مهمان دارد. تعداد زیادی از کسانی که در تهران می شناسیم از شهرهای مختلف به اینجا آمده و مشغول کار و زندگی هستند. با این شرایط، طبیعتا شناخت نقاطی از اطراف تهران و اقامت های کوتاه مدت می تواند گزینه مناسبی برای تعطیلات آخر هفته تهرانی ها و استراحت در مکانی نزدیک و آرام باشد.

در ادامه مطلب چند نقطه از این مکان های اقامتی و گردشگری اطراف تهران را معرفی کرده ایم. اگر قصد داشتید به آنجا سری بزنید، نگران اقامت تان نباشید چون «مکانچی» پیشنهادهای مناسبی برایتان دارد.

اقامت اطراف تهران- رزرو آنلاین مکانچیدر فاصله 25 تا 30 کیلومتری شمال تهران، پیشنهاد ما به شما سر زدن به یکی از چند شهر لواسان، شمشک و فشم است. در این شهرها حتی در تابستان هم می توانید در ویلاهای خنک اقامت داشته باشید و از طبیعت زیبا و بکر این مناطق لذت ببرید.

 

اقامت در فشم و لواسان؛ شمال شرق تهران

لواسان و فشم تا نیمه های راه در یک مسیر قرار دارند و برای سفر به یکی از این دو شهر، کافی است خودتان را به بزرگراه شهید بابایی شرق رسانده و بعد از طی کردن جاده تلو یا لشگرک حق انتخاب سفر و اقامت به فشم یا لواسان را خواهید داشت.

اقامت اطراف تهران- رزرو ویلا فشم برای دیدن اقامتگاه و رزرو آنلاین اینجا کلیک کنید

 

شمشک؛ اقامتی متفاوت

همه ما با اسم شمشک آشناییم و اولین مطلبی که به ذهنمان می رسد، بازی های زمستانی شمشک است. درست است که شمشک خاطرات زیادی از برف و سرما و زمستان را برایتان یادآور می شود اما پیشنهاد ما برای اقامت کوتاه مدت اطراف تهران و در اوج گرمای تابستان، اقامت و گذراندن تعطیلات در ویلاهای شمشک است. مطمئن باشید اقامت در ویلاهای این منطقه کوهستانی برایتان به یادماندنی خواهد بود. شمشک 10 کیلومتر دورتر از شهرهای فشم و لواسان است اما برای اقامت یک تا دو روزه بسیار مناسب است.

اجاره ویلا در شمشک- اطراف تهران برای دیدن اقامتگاه و رزرو آنلاین اینجا کلیک کنید

 

اقامت زیر سایه دماوند

اگر هم اقامت در شمشک وسوسه تان نمی کند، مسیرتان را ادامه دهید. در فاصله دورتری از تهران به شهر خوش آب و هوای دماوند در 25 کیلومتری رشته کوه های دماوند می رسید. این شهر پر از خانه باغ های زیبا برای اقامت است. اگر مقصدتان دماوند بود، ما برای اقامت تان پیشنهادهای مناسبی داریم.

اقامت در دماوند- بومگردی آرتینپیشنهاد و رزرو اقامتگاه

 

بومگردی در فیروزکوه؛ اقامت سنتی نزدیک تهران

شهر دیگر استان تهران، که در گرما می توانید از هوای خنکش لذت ببرید، فیروزکوه است که در شمال شرقی ترین نقطه تهران قرار دارد و معروف ترین منطقه گردشگری آن «تنگه واشی» است که همه اسم آن را شنیده اند؛ حتی اگر یک بار گردش در این مکان را تجربه نکرده باشند. این شهر جاذبه های گردشگری زیادی دارد که در مطلب دیگری آنها را به شما معرفی خواهیم کرد. برای اقامت در فیروزکوه می توانید از «مکانچی» کمک بخواهید.

پاسخ شما