مقصد سفرهای پاییزی در ایران

1

پاییز رویایی ترین و رنگین ترین فصل ساله که اسمش هم می تونه حس و حال عاشقی رو زنده کنه. آب و هوای خنک و دل چسب، بارون های نیم روزی گاه و بی گاه، خیابون های فرش شده با برگ های رنگی و صدای خش خش برگ ها زیر پای عابران، هرکسی رو عاشق قدم زدن می کنه. کنار همه محبوبیتی که سفرهای تابستونی بین مردم دارن، پاییز هم می تونه گزینه مناسبی برای مسافرتی آروم و دور از شلوغی و ترافیک، با هزینه ای کم و تخفیف های هیجان انگیز باشه.

در ادامه مطلب می تونین مناطقی که توی این فصل مناسب سفر هستن رو ببینین و با توجه به علاقه تون، یه اقامت پاییزی برای خودتون برنامه ریزی کنین.

اقامت در کویر

یکی از گزینه های مناسب که مکانچی هم بهتون پیشنهاد می ده، سفر به کویر و تماشای آسمون پر ستاره ست. اگه کویر نوردی رو در اولویت سفرهای پاییزی خودتون قرار دادین، شک نکنین مناسب ترین زمان رو انتخاب کردین. کویر مصر و کویر مرنجاب پیشنهاد مکانچی برای اقامت در کویره؛ نگران اقامتگاه هم نباشین، می تونین اینجا کلیک کنین و فهرستی از کاروانسراهایی که می تونین یک شب کویری رو در دلشون سپری کنین، ببینین.

 

روستامانی در پاییز

اگه ترجیح می دین به جای قدم زدن در طبیعت، ترکیب رنگ های پاییزی رو از تراس یا پنجره یه خونه چوبی در ارتفاعات روستا ببینین، پس حتما روستای شهرستانک و طالقان در استان البرز رو در فهرست اقامت های پاییزی تون بذارین و نگران پیدا کردن خونه با چشم انداز روستا و منظره پاییزی نباشین. برای سفرهاتون، هرجا رو انتخاب کنین سرویس رزرو آنلاین مکانچی کمکتون می کنه تا بتونین یه اقامت متفاوت رو تجربه کنین.

 

اقامت پاییزی در جنگل را از دست ندهید

شما هم جزو اون دسته از افرادی هستین که تماشای طبیعت در پاییز سرمست شون می کنه و دوست دارین توی مه پاییزی بین درختای رنگی جنگل قدم بزنین؟ گشت و گذار جنگل های شمال رو برنامه ریزی کنین تا چشم اندازهای بی نظیری در پاییز ببینین.

مکانچی برای اقامت توی هر کدوم از این پیشنهادها، تعدادی کلبه جنگلی برای اقامت در نظر گرفته که برای رزرو می تونین اینجا کلیک کنین.

اقامتگاه های جنگلی

  • * جاده اسالم به خلخال
  • جاده اسالم به خلخال، بهار و پاییز نداره و در هر فصلی می تونه بهترین گزینه باشه. تماشای منظره ای پاییزی با ترکیب هزاران رنگ طبیعی و درختان سر به فلک کشیده پاییز این جاده رو دلبرتر می کنه.
  • * جاده چالوس

اگه شما هم ترجیح می دین توی ترافیک و شلوغی سفر نکنین، بهتره این فرصت رو غنیمت بدونین و پاییز، که خبری از هیاهو و شلوغی تعطیلات تابستون در جاده چالوس نیست، به این جاده پر پیچ و خم برید و یه دل سیر از چشم اندازهای این جاده لذت ببرین.

* جنگل انجیلی

تماشای منظره رویایی جنگل های انجیلی سوادکوه و آبشار ولیل فیروزکوه می تونه به عنوان یک سفر آخر هفته پاییزی حسابی حالتون رو خوب کنه. ضمن این که به تهران نزدیکه و برای تهرانی ها یه گزینه آخر هفته ای مناسب برای گشت وگذار به اطراف تهران به حساب میاد.

* جنگل گرگان

جنگل های گرگان و دراز نو و اقامت در ییلاق جهان نما می تونه تمام زیبایی های این فصل رو براتون به تصویر بکشه و لذت اقامتی جنگلی با طعم غذاهای آتیشی رو تجربه کنین.

پاسخ شما